Spring naar einde van Hoofdmenu Spring naar begin van Hoofdmenu

Aanvraag aan de balie of via de post

Via het Digitaal loket kunt u veel producten en diensten van de gemeente Deventer online regelen. Doet u uw aanvraag liever aan de balie of via de post? Bij het product leest u of dat mogelijk is.

Aan de balie

Wilt u de aanvraag doen aan de balie? Bij het product staat onder het tabblad Contact op welke locatie u terecht kunt.

Voor veel producten kunt u online een afspraak maken of bel hiervoor naar telefoonnummer 14 0570. Met een afspraak helpen wij u binnen 5 minuten en voorkomt u dus wachttijd.

Wat heeft u nodig bij de aanvraag?

  • geldig legitimatiebewijs;
  • betaalmiddel. Met PIN betalen heeft onze voorkeur.

In geval van machtiging:

  • geldig legitimatiebewijs van de gemachtigde;
  • uw schriftelijke machtiging met daarop uw handtekening;
  • uw geldig legitimatiebewijs (of kopie);
  • betaalmiddel. Met PIN betalen heeft onze voorkeur.

Via de post

Doet u de aanvraag via de post, vermeld dan duidelijk uw gegevens:

  • volledige naam
  • geboortedatum
  • volledig adres

De aanvraag stuurt u samen met een kopie van uw geldig legitimatiebewijs naar:

Gemeente Deventer
Postbus 5000
7400 GC Deventer

Zijn er kosten voor uw aanvraag, dan krijgt u later de rekening. U hoeft van te voren geen geld over te maken.

English Deutsch