Contact Werk & Inkomen
Heeft u een vraag over een uitkering of over werk? Neem dan contact op met de gemeente Deventer.
U heeft een vraag over een uitkering of werk
Daarvoor meldt u zich bij de gemeente
telefoonnummer: 14 0570
Het inloopspreekuur uitkeringsadministratie is: maandag tot en met vrijdag van 10.30 tot 11.30 uur.
Uitbetalingsdata bijstandsuitkering
Bekijk de betaaldata van uw uitkering op de pagina Betaling bijstandsuitkering.
Inloopspreekuur
Heeft u vragen over uw bijstandsuitkering? Tijdens het inloopsreekuur kunt u vragen stellen aan een inkomensconsulent over uw lopende uitkering.
- Wanneer: elke dinsdag en donderdag tussen 9:00 en 11:000 uur
- Locatie: stadhuis, Grote Kerkhof 1 (u kunt zich aanmelden via de zuil (spreekkamer 16) of bij de receptie).
U wilt uw vakantie melden
Daarvoor meldt u zich bij de receptie in het stadhuis van de gemeente Deventer (Grote Kerkhof 1).
Postcontrole
Op de 2e en 4e donderdagochtend van de maand van 11.30 tot 12.30 uur (voor de bijzondere doelgroepen). Bezoekadres: stadhuis, Grote Kerkhof 1.
Formulieren inleveren of opsturen
Alle formulieren zoals aanvraagformulieren, wijzigingsformulieren en inkomstenformulieren en de bijlagen kunt u per e-mail sturen naar postinkomensondersteuning@deventer.nl. U vindt het Wijzigings- en Inkomstenformulier op de pagina Formulieren.
Hulp bij formulier
Heeft u moeite met het invullen van uw formulier? Daarvoor kunt u terecht bij Voor Elkaar teams.
Persoonlijke internet pagina (PIP)
Bekijk in uw persoonlijke internet pagina (PIP) de status van uw zaken, officiële documenten, uitkeringsspecificatie en uw jaaropgave.
Bijzondere doelgroepen (bijvoorbeeld dak- en thuislozen)
U kunt langskomen om een afspraak te maken.
- bezoekadres: Kamperstraat 40
- telefoonnummer: 0570 - 85 67 00
- openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur
Er wordt dan een afspraak gemaakt voor de volgende dinsdag of donderdag tussen 09.30 tot 12.00 uur.