Logo gemeente Deventer

Contact Werk & Inkomen

Heeft u een vraag over een uitkering of over werk? Neem dan contact op met de gemeente Deventer.


U heeft een vraag over een uitkering of werk

Daarvoor meldt u zich bij de gemeente
telefoonnummer: 14 0570

Het inloopspreekuur uitkeringsadministratie is: maandag tot en met vrijdag van 10.30 tot 11.30 uur.

 

Uitbetalingsdata bijstandsuitkering

Bekijk de betaaldata van uw uitkering op de pagina Betaling bijstandsuitkering.

 

Inloopspreekuur

Heeft u vragen over uw bijstandsuitkering? Tijdens het inloopsreekuur kunt u vragen stellen aan een inkomensconsulent over uw lopende uitkering.

  • Wanneer: elke dinsdag en donderdag tussen 9:00 en 11:000 uur
  • Locatie: stadhuis, Grote Kerkhof 1 (u kunt zich aanmelden via de zuil (spreekkamer 16) of bij de receptie).


U wilt uw vakantie melden

Daarvoor meldt u zich bij de receptie in het stadhuis van de gemeente Deventer (Grote Kerkhof 1).

Postcontrole

Op de 2e en 4e donderdagochtend van de maand van 11.30 tot 12.30 uur (voor de bijzondere doelgroepen). Bezoekadres: stadhuis, Grote Kerkhof 1.

 

Formulieren inleveren of opsturen

Alle formulieren zoals aanvraagformulieren, wijzigingsformulieren en inkomstenformulieren en de bijlagen kunt u per e-mail sturen naar postinkomensondersteuning@deventer.nl. U vindt het Wijzigings- en Inkomstenformulier op de pagina Formulieren.


Hulp bij formulier

Heeft u moeite met het invullen van uw formulier? Daarvoor kunt u terecht bij Voor Elkaar teams.

 

Persoonlijke internet pagina (PIP)

Bekijk in uw persoonlijke internet pagina (PIP) de status van uw zaken, officiële documenten, uitkeringsspecificatie en uw jaaropgave. 

 

Bijzondere doelgroepen (bijvoorbeeld dak- en thuislozen)

U kunt langskomen om een afspraak te maken.

  • bezoekadres: Kamperstraat 40
  • telefoonnummer: 0570 - 85 67 00
  • openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur

Er wordt dan een afspraak gemaakt voor de volgende dinsdag of donderdag tussen 09.30 tot 12.00 uur.