Een vraag over je uitkering of werk?
Neem contact op met de gemeente als je vragen hebt over een uitkering of werk.
Bel ons of kom langs
- Ons telefoonnummer is 14 0570(Verwijst naar een telefoonnummer).
- Het inloopspreekuur uitkeringsadministratie is maandag tot en met vrijdag van 10.30 tot 11.30 uur. Je kan je melden bij de receptie in het stadhuis.
Postcontrole
Heb je een uitkering en een postadres? Dan is er een meldplicht op de 2e en 4e donderdagochtend van de maand tussen 11.00 en 12.00. Hiervoor meld je je bij de receptie van het stadhuis (Grote Kerkhof 1). Kom je niet op deze meldmomenten? Dan kan dat gevolgen hebben voor je uitkering.
Je kan je post ophalen op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur. Meld je hiervoor met je legitimatiebewijs bij de receptie van het stadhuis (Grote Kerkhof 1). De post wordt je dan persoonlijk overhandigd.
Dak- en thuislozen
Wilt je een uitkering aanvragen als dak- of thuisloze? Je kan bij ons langskomen om een afspraak te maken voor de volgende dinsdag of donderdag tussen 09.30 tot 12.00 uur.
- Bezoekadres KonnecteD: Kamperstraat 40
- Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur
- 0570 - 85 67 00(Verwijst naar een telefoonnummer)
Hulp nodig?
Heb je moeite met het invullen van een formulier? Kom dan langs bij Geldfit(Verwijst naar een externe website).